środa, 6 listopada 2013

#06 - Trening Corridii.

Hej! :) Tak jak pisałam w poprzedniej notce, tym razem pokażę wam trening Corridii. A! No i oczywiście zdjęcia stajni!

ORCHARD STABLE

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idziemy na lonżownik.

Lonżujemy :)

Przestraszyła się :c Ale czego?

Spokojnie Corrida! Zoey chciała wyczyścić ci kopyto..

A później skoki.

Dobrze jej szło :)

A teraz tylko przeskocz.

A tu upadek :C

Po treningu na padoczek. W towarzystwie Raisina :3

A później jazda na oklep :))

Jaki wyskok :3


A w następnym poście zobaczycie Raisina i Zoey jak ćwiczą dresaż :)

4 komentarze:

  1. Nawet podoba mi się, to że forum przybiera charakter jeździecki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jakoś mnie tak naszło na taki wygląd :3

      Usuń
  2. Takie posty to zdecydowanie moje realne klimaty :D Bardzo mi się podoba, a arabki mnie zachwyciły!! Z chęcią będę śledzić losy tej simki i jej pupili liczę, że stajnia się rozrośnie ;)
    Pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stajnia jest przecudna *-* Ślicznie lonżuje.

    OdpowiedzUsuń